Nie każdy użytkownik komputera jest specjalistą IT. Na szczęście nie musi być. Z firmami takimi jak Meibi możesz korzystać ze wsparcia informatycznego, kiedy tylko zajdzie potrzeba. Oferowany przez nas helpdesk IT kierujemy zarówno do firm – w tym jednoosobowych działalności gospodarczych – jak i do osób prywatnych. Jeżeli masz problem techniczny dowolnego rodzaju, po prostu skontaktuj się z nami: 666 559 555, biuro@meibi.pl. Pomożemy Ci na miejscu (helpdesk Kraków i okolice) lub zdalnie (wsparcie informatyczne na terenie całego świata).
IT helpdesk Kraków i zdalne – Twój specjalista ds. wsparcia technicznego
Pomagamy firmom i osobom prywatnym w szerokim zakresie, obejmującym m.in.:
- odzyskiwanie danych z dysków i innych nośników,
- serwis komputerowy – naprawa komputerów i innego sprzętu,
- kompleksowa obsługa informatyczna,
- naprawianie jednorazowych awarii,
- rozwiązywanie problemów informatycznych (wsparcie informatyczne),
- rozwiązywanie problemów technicznych (wsparcie techniczne),
- informowanie pracowników i klientów o nadchodzących działaniach technicznych, wiążących się np. z przerwą w dostępie do pewnych usług lub ograniczeniem dostępu,
- śledzenie powiadomień o nieprawidłowościach i reagowanie na nie.
Meibi – specjalista helpdesk IT
Wsparcie informatyczne w Krakowie i okolicach lub zdalne w firmie Meibi to gwarancja kompleksowego rozwiązywania problemów bez zbędnej zwłoki. Zdalne usługi helpdesk IT świadczymy za pośrednictwem programów Teamviewer, AnyDesk, ITManager, połączenia RDP bądź Supremo. Jeśli potrzebny Ci doświadczony specjalista ds. wsparcia technicznego, to właśnie my!